belgacom tv ramp van het jaar telefoon begrijp er geen barst van tv opnamen neemt niet op wat je instelt of het is all een ganse tijd begonnen van in het begin gevraagd extra pakket niets anders dan problemen geen mail geen uit leg geen oplossing. tv aangesloten geweest op 14 januari 2015 tot nu kan ik nog steeds geen pakket bestellen via mijn tv. ik ben van telenet vertrokken omdat ik dacht dat het hier beter zou zijn maar het is hier een ramp voor de klant.2 als ik een paar opnamen heb geprogrammeerd krijg ik telkens conflict doe je dat programma weg blijft er gewoon opstaan.3 programma's opnemen een week op voorrand kan hier ook niet .2 programma's opnemen terwijl je naar de andere kijkt ook niet. telenet programma's een week op voorrand programmeren twee programma's opnemen terwijl je de andere naar kijkt kan wel. beter enkel de prijs maar je bent niet veel waard als klant hier. telenet stuur je een mail antwoord krijg terug via een mail of telefoon.hier kan je niets eens bellen naar de klanten dienst want de telefoon is een ramp een mail sturen zelfs na een week nog niets problemen oplossen kennen ze niet. nooit had ik zo veel problemen op dat gebied als ik klant was bij telenet. zoals ik al heb gezegd enkel om dat telenet zijn prijzen de hoogte in gaat ben ik overgestapt naar hier.zie dat je niet alles moet geloven wat ze zegen. je kunt het enkel en allen maar zien als het te laat is zoals ik nu.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.