Hallo
Beneden in mijn huis staat een B-box 3 maar nu wil ik boven in mijn kamer een lan verbinding aanleggen. Het probleem is dat ik geen draad van beneden naar boven kan trekken. Op het eerste verdiep is echter wel een telefoonstekker. Van daaruit wil ik cat5e draad leggen tot in mijn kamer. Heb ik hiervoor een nieuwe modem nodig? Zelf ken ik niet super veel van netwerken, vandaar mijn vraag. :)
Alvast bedankt!
Beantwoord
2 modems in 1 huis
Beste antwoord door Elsa
je zal maar de hoogste prestaties krijgen door echt je te verbinden met een utp kabel
maar een wifi-bridge die nu de wifi ac ondersteunt haalt wel hoge snelheden, weeral in goed omstandigheden, en dat kan je alleen maar uittesten ter plaatse om 100% zeker te zijn dat het voldoening zal geven, die werkt op 5GHz wifi en daar verzwakt het signal uiteraard vlugger door afstand en tussenliggende muren afhankelijk van het materiaal.
Bekijk origineelmaar een wifi-bridge die nu de wifi ac ondersteunt haalt wel hoge snelheden, weeral in goed omstandigheden, en dat kan je alleen maar uittesten ter plaatse om 100% zeker te zijn dat het voldoening zal geven, die werkt op 5GHz wifi en daar verzwakt het signal uiteraard vlugger door afstand en tussenliggende muren afhankelijk van het materiaal.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.