Skip to main content
Beantwoord

Aansluiten op Bizz Club


Hallo,

Ik ben reeds jaar en dag klant bij Proximus, en spaar al enkele jaren via Premium club punten.
Nu ben ik sinds Januari 2016 ook professioneel klant geworden bij Proximus, waardoor er prive een aantal zaken verdwenen zijn uit mijn facturatie, bvb internet en GSM.
Hiermee spaar ik dus minder punten via Premium Club omdat de factuur lager ligt.
Maar ik krijg me ook professioneel niet aangemeld bij Premium of Bizz Club.........???

Graag dus hulp en meer info hierover.

Beste antwoord door Joel M

Beste Ellengcv,

Bent u ondertussen geholpen geweest?

Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kan ik het even nakijken voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 12 april 2016
Hallo,
Normaal vind je hier alle nodige info:

www.proximus.be/nl/id_catb_bizzclub/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/discover/uw-trouw-beloond/bizz-club.html

MVG

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 april 2016
deze info heb ik allemaal gelezen, maar nog lukt het me niet om mij aan te melden op bizz club.
ik heb reeds een myproximus account zoals gevraagd, maar hier vind ik nergens een link om naar bizz club te gaan.
heb reeds gebeld ook met een medewerker en zij vertelde me dat alles in orde is, maar ik vind niks terug.

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 12 april 2016
Misschien kunnen ze je helpen via de klantendienst (zakelijk) op het nummer 0800 22 500?

Anders kan een medewerker hier op het forum je eventueel verder helpen.

MVG

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 april 2016
oke,

Heb reeds enkele keren met dit probleem/vraag gebeld naar de klantendienst (zakelijk), en vertellen me steeds dat alles in orde is.
Maar desondanks kan ik de rubriek 'bizz club' nergens terugvinden in Myproximus.
ik zal nogmaals naar de klantendienst bellen, hopelijk heb ik nu iemand aan de lijn die me wel kan verderhelpen en mijn probleem oplossen

alvast bedankt

Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 2311 reacties
  • 12 april 2016
Het kan wel een paar dagen duren voor een aanpassing zichtbaar wordt in MyProximus, maar het kan zeker geen kwaad het nog eens na te vragen.

Hopelijk komt het vlug in orde.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2016
Beste Ellengcv,

Bent u ondertussen geholpen geweest?

Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kan ik het even nakijken voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël