Ik heb thuis een Internet Intense lijn met een BBOX2, maar ik ondervind minstens 1x per dag een internet uitval op mijn lijn. Dit is zeer vervelend omdat wij met 4 gebruikers gebruik maken van het internet.
Probleem omschrijving: Internet valt zonder meer gewoon weg, wanneer ik dan direct er na naar de 192.168.1.1 surf duurt het even eer dat ik verbinding krijg (router crash?) na een 30 tal seconden kan ik terug op de interface en staat er bij "Line status" "ADSL NOT CONNECTED" dan duurt het nog een 2-3 tal minuten eer het internet terug online komt.
Mijn vermoeden is dat de router gewoon reboot, wat me wel opvalt dat het dag na dag op regelmaat gebeurd, al het vandaag om 9 uur uitvalt zal het morgen tussen 8-10 uitvallen..
Heeft dit iets te maken met de DHCP leasetime?
Heeft iemand dit zelfde probleem of hier een oplossing voor?
Met vriendelijke groeten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
