Sinds kort kan ik bepaalde websites niet meer bezoeken en krijg ik steeds een foutmelding of de foto's op de website komen niet door of zijn vervangen door kruisjes. Dan werkt het weer eens maar amper 2 minuten later hangt het zich weer op. Met andere woorden: zeer frustrerend, je kan geen tien minuutjes na elkaar op je gemakje surfen of werken op het internet. Ik heb het probleem zowel op mijn vaste PC als op mijn laptop en ze zijn gelijktijdig opgedoken. Ik krijg deze foutmelding:
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.
Nu heb ik al vanalles geprobeerd zoals flushdns in DOS of een open dns ingesteld, maar het helpt allemaal niks. Vermits het zowel op mijn vaste PC als laptop zich voordoet en het ineens gelijktijdig is opgedoken begin ik steeds meer te denken dat het iets met de verbinding te maken heeft. Wel vreemd is dat sommige websites er geen last van hebben en andere er constant door geteisterd worden. Maar amper een maand geleden ofzo had ik met geen enkele website problemen en nu plotseling heb ik zowel op vaste PC als laptop deze problemen.
Mijn log-in: fa021627
Ik ben geabonneerd op Belgacom ADSL Go.
Mijn modem: Philips ADSL Modem Multiservices PSTN Blue Model: SNA6600/18 (niet draadloos, geeft wel draadloos internet naar mijn laptop)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.