Deze namiddag wilde ik samen met de rest van het gezin het BK Wielrennen volgen op televisie. Groot was onze ergernis toen we geen beeld hadden maar gekleurde bevende stroken, blokjes... We hebben alles al geprobeerd: andere tv aansluiten, modem resetten, digicorder opnieuw opstarten... niets helpt!
We hebben wel telefoon en internetverbinding zoals het hoort...
Ik vrees dat ik deze avond met een zéér droevig 7-jarig zoontje ga zitten als hij niet naar de Rode Duivels kan kijken!
Beantwoord
Gekleurde blokjes ipv een duidelijk beeld
Beste antwoord door vanherpe.mahieu
Dag allemaal
Het probleem werd gisterenavond nog opgelost! Ik nam telefonisch contact op (0800 22 800) en had een heel behulpzame medewerker aan de lijn.
De PLC-apparaatjes (draadloos systeem) werden helemaal gereset (knopje onderaan het toestel) en opnieuw verbinding gemaakt.
Bij deze nogmaals bedankt aan de telemedewerker voor de vlotte afhandeling en opvolging (call back na 30 min om te vragen of probleem opnieuw opgedoken was).
Bekijk origineelHet probleem werd gisterenavond nog opgelost! Ik nam telefonisch contact op (0800 22 800) en had een heel behulpzame medewerker aan de lijn.
De PLC-apparaatjes (draadloos systeem) werden helemaal gereset (knopje onderaan het toestel) en opnieuw verbinding gemaakt.
Bij deze nogmaals bedankt aan de telemedewerker voor de vlotte afhandeling en opvolging (call back na 30 min om te vragen of probleem opnieuw opgedoken was).
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.