Vraag
IMEI Nummer deblokkeren
Mijn zoon krijgt bij een pakket een Iphone 6 inbegrepen waarvoor hij 50 Euro per maand moet betalen gedurende twee jaar anders volgt de restwaarde. Na twee maand wordt zijn toestel gestolen en belt hij naar de klantendienst van proximus om zijn sim en Imei nummer te laten blokkeren, dit gebeurt direkt. Na twee dagen wordt zijn toestel teruggevonden, wederom belt hij naar de klantendienst om het toestel te laten deblokkeren, wat blijkt hij moet langs komen met de factuur en zijn paspoort in een proximus winkel. Hij gaat langs in de winkel te boom en daar werd hem verteld dat het in orde komt, na drie maand is zijn toestel nog altijd geblokkeerd, wederom proximus gebeld met hetzelfde antwoord, "langsgaan in een winkel", hij zegt dat dit al is gebeurd, maar toch gaan we langs in de winkel te Schelle (Boom is ondertussen gesloten), weeral dezelfde papiermolen en ook moesten we opeens een document hebben van de politie dat het toestel aangegeven was voor diefstal (waarom?)en het antwoord, (het komt in orde). Ondertussen zijn we 6 maand verder en nog steeds is het toestel geblokkeerd bij proximus want met een Telenet sim werkt het toestel wel, hij betaald al gans de periode voor een toestel dat hij niet kan gebruiken en bij proximus sturen ze hun klanten keer op keer met een kluitje in het riet, Van service gesproken zou ik zeggen, hierbij hoop ik dat proximus hun bedrijfswagens ook geblokkeerd worden en ze ook meer dan 6 maand moeten wachten voor ze er kunnen mee rijden, en blijven betalen hé. Hoe gaat proximus dit nu oplossen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.