Beste,
Ik ben in het bezit van ADSL GO. Al geruime jaren zit ik met een probleem op deze lijn Vaste telefoon geen probleem, maar het uitvallen van de ADSL is echter een zware last heb in al die jaren al regelmatig laten weten dat de ontvangst regelmatig uitvalt, er is al eens een technieker aan huis geweest maar zonder resultaat. Ik begrijp niet goed dat hier geen verandering in komt tegen het uitvallen van deze ADSL, wij wonen hier met een 7 tal huizen die al zijn overgestapt naar de cocurentie (telenet) er ligt hier een draadje (telefoonlijn) dat aan de stekker is bevestigd, en deze loopt zo kilometers tot aan de schakelkas van Belgacom. Ik weet dat jullie ook kunnen zien hoe dikwijls deze ADSL uitvalt en dat is niet om mee te lachen. ik moet maandelijks een factuur betalen om toch een redelijke verbinding te hebben maar tot mijn spijt moet ik vastellen dat deze verbinding best alle wensen overlaat. Verbinding overdag valt wel minder uit dan 's avonds, Als ik bank verrichtingen doe is dit soms niet te doen.
Ik hoop echt dat hier zo spoedig mogelijk een oplossing in kan komen. Heb in het verleden ook Belgacom TV willen nemen maar als de ADSL zo dikwijls uitvalt is er ook geen beeld voor Belgacom TV, dus wacht ik tot ik zeker ben dat eerst de ADSL broblemen zijn opgelost vooraleer ik Belgacom TV ga aanvragen. Hopelijk komt hier snel verandering in anders zie ik mij ook genoodzaakt om naar een concurentie over te stappen. PS: modem is Philips rode kapje, Philips Blauw kapje, en al vier ADSL splitters geplaatst, helpt niet.
Met vriendelijke groet,
Yvo Peeters
fa961865
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.