Skip to main content
Beantwoord

Wachtwoord kwijt van Proximus app

  • 28 november 2017
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

Ik ken mijn wachtwoord van My Proximus, maar dat van de app niet meer. Het is blijkbaar niet hetzelfde (mede door 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 leesteken, ... en dan lukt het niet met mijn originele wachtwoord). Ik kan niet bellen en ik vind ook bij de support hier niets over. En het duurt me te lang allemaal om het op te zoeken.

Beste antwoord door ThomasP

Hey X-tel, ik heb een wachtwoord herstel naar je geregistreerd email account gestuurd. Via deze email kan je je wachtwoord opnieuw instellen.
Via deze pagina vind je trouwens nog wat info wat te doen wanneer je je wachtwoord vergeten bent.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • Antwoord
  • 28 november 2017
Hey X-tel, ik heb een wachtwoord herstel naar je geregistreerd email account gestuurd. Via deze email kan je je wachtwoord opnieuw instellen.
Via deze pagina vind je trouwens nog wat info wat te doen wanneer je je wachtwoord vergeten bent.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 28 november 2017
Perfect! Dankjewel ?

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 184 reacties
  • 29 november 2017
Hey X-tel,

Dat is graag gedaan :)

Met vriendelijke groeten

Stephanie