19 januari 2017 een Tuttimus aan gesmeerd gekregen met de belofte van 10Euro korting per maand.
Niet verteld dat het een gewone vaste lijn werd ipv de VoIP die ik had en mijn nummer dat ik 50 jaar had, werd vervangen!!!
Gevolg: niet meer bereikbaar!!
Nu 3 februari 2017: NOG STEEDS NIET BEREIKBAAR!!
Na 10 telefoontjes naar klantendienst, technische dienst, bezoek aan Proximus winkel, nog geen stap in de goede richting.
Gewoonweg SCHANDALIG.
En straks moet ik waarschijnlijk nog installatiekosten betalen om mijn oud nummer terug te krijgen.
HELP!!!
IK WIL MIJN OUDE NUMMER TERUG
Beantwoord
Geen Nummerbehoud bij ander abonnement
Beste antwoord door AndyM
Dag Gustaaf, ik zal even iemand langssturen om het probleem te komen nakijken. Stuur me eens je gsmnummer door. Dan bel ik je op om een afspraak te maken. Mvg, Andy
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.