Skip to main content

Proximus overeenkomst te laat verlengd door toedoen van "Account manager"

  • June 12, 2012
  • 0 reacties
  • 72 Bekeken

Onze Proximus Mob. Company Promo overeenkomst liet af op 13/04/2012 en 15/04/2012 (2 aparte klantenrekeningen). Ten gevolge van het getamel van de door Belgacom toegewezen zelfstandige "account manager" is onze nieuwe overeenkomst, opgemaakt voor 1 gezamelijke klantenrekening, pas ondertekend op 23/04/2012. Daardoor is de nieuwe overeenkomst pas ingegaan op 15/05/2012. Hoewel het laattijdig ondertekenen van de overeenkomst volgens de "account manager" geen probleem zou vormen voor het te betalen tarief, hebben we dus voor de periode van 14/04, resp. 16/04 t/m 14/05/2012 de volle pot betaald op ons abonnement. Opmerkingen hieromtrent gericht aan de "account manager" blijven onbeantwoord. Het gaat ons niet om die 54 € die we te veel betaalden, maar om de manier waarop we als klant van Belgacom/Proximus behandeld worden.

Groeten, Geert.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.