Skip to main content
Vraag

Geen Proximus tv

  • 30 januari 2018
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Al van gisteren kampen wij in Lanaken met problemen met onze proximus tv. Als ik kijk naar onze status zou alles in orde zijn, toch is dit niet zo. Jullie geven als compensatie voor alle problemen extra voordeel door te kunnen genieten van betaal tv. Als je tv niet werkt heb je er niks aan. Zijn wij hier de enige in Limburg. Kijken jullie dit na? Alvast bedankt.

6 reacties

Martin
  • 33442 reacties
  • 30 januari 2018
Je kunt mss ondertussen altijd eens proberen om de decoder en bbox eens te heropstarten
eerst decoder zonder stroom zetten en dan de bbox 5sec zonder stroom en afwachten tot zijn dsl led lampje continu blijft oplichten en dan pas de decoder terug onder stroom zetten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 30 januari 2018
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag van hierboven?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 30 januari 2018
Karin, er is geen algemeen probleem. De decoder gaat momenteel beeld uitsturen via VTM HD. Kan je me even zeggen wat er dan bij je niet werkt? Groeten, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 30 januari 2018
waarom krijgen wij dan als we tv opzetten het zwarte scherm met 0800/ ... nr op. Moet op de bbox niet alle lampjes branden. Waarom bij wifi signaal knipperend lampje?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 30 januari 2018
Karin, het wifi signaal gaat knipperen omdat hij het wifi signaal gaat uitsturen. Het kan ook nooit kwaad om je modem en decoder even uit de stroom te trekken en opnieuw in te steken, dit is alvast sinds 11/1 nog niet gebeurd. Grtjs Charlotte.

Martin
  • 33442 reacties
  • 30 januari 2018
brandt het VDSL lampje continu op je bbox