maai,effe verschoten,zijn overgestapt van telenet na bezoekje belgacom medewerker:
heb nu rekening van 382€ !!! gekregen,ondanks belofte dat alles !! gratis was , want dit was een actie om oude klanten terug te krijgen !!ik had gezegd dat als hij er kon voor zorgen hetzelfde van telenet bij belgacom te hebben ,en dit zonder kosten voor 3 tv , geen probleem ,dit kon allemaal , wat blijkt nu :aankopen van al die adapters 2x mono en 1 plc duo voor een totaal van 184.95€ ,en ik zou NIKS moeten betalen volgens ons gastje (wel de huur voor de decoders ) .dit stond allemaal op een a4 ,dat hij nadien wel handig heeft meegenomen !! schandalig om zo onwetende mensen te kloten,zeg dan gewoon eerlijk hoeveel en voor wat je zou betalen,maarja dan was ik niet overgestapt natuurlijk. oftewel weten die mannen het zelf niet ,want zelfs de dienst oproepherkenner zat standaard zogezegd in ons pack ,ook niks van waar .
spijtig dat ik nu met een peperdure rekening zit en dit net voor ons verlof ,verdomme !!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.