Skip to main content

Continue verbindingsproblemen


Reeds meer dan 4 maanden ondervinden wij problemen met Proximus TV. We kregen eerst een nieuwere decoder en dachten dat het probleem hiermee was opgelost, maar de laatste 2 weken swingt het weer de pan uit. KIjk je s avonds gewoon, valt het scherm ineens uit met de mededeling "Oeps, er ging iets mis, Probeer het later nog eens." De verbinding van de modem met buiten valt telkens weg. Zonet alweer, nu kregen we ook de mededeling FOUTMELDING P135. We zijn het stilaan beu. Je mag wel wat service verwachten voor die prijs. Je kijkt een opgenomen film, om na 1.5uur alweer dat zwarte scherm te zien en het einde van de film weer te mogen missen. Zonet, ongeveer 10 minuten geleden. waren we even uitgesteld aan het kijken. Baf, alweer hetzelfde. We moeten helemaal herstarten wat we niet willen. En nu alweer, live en terug een bevroren scherm. Dit is nu al enkele avonden dagelijkse kost en we worden het zooooooo beu.

Wat kan Proximus hieraan doen ?? We zijn al meer dan 15 jaar klant maar overwegen nu toch een overstap. 

2 reacties

Martin
  • 33308 reacties
  • 31 maart 2025

voor het ogenblik zijn er wel TV storingen zie bv → Een nieuwe dag, een nieuw probleem met Pickx | Proximus Forum

Tip: Voor je problemen die zolang al aanslepen best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen zodat dde PX modertoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden, om zo ook je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 april 2025

@Anneke en Patrick 

Wanneer ik je aansluiting heb uitgemeten, stel ik vast dat de kwaliteit van het signaal helemaal niet goed is. 

Wanneer het signaal van de digitale tv wegvalt werkt je internet dan nog?

 

Om deze storing te herstellen zou er een technicus moeten langskomen, wanneer past dit voor jullie?

 

Geert

 

 


Reageer