Reeds meer dan 4 maanden ondervinden wij problemen met Proximus TV. We kregen eerst een nieuwere decoder en dachten dat het probleem hiermee was opgelost, maar de laatste 2 weken swingt het weer de pan uit. KIjk je s avonds gewoon, valt het scherm ineens uit met de mededeling "Oeps, er ging iets mis, Probeer het later nog eens." De verbinding van de modem met buiten valt telkens weg. Zonet alweer, nu kregen we ook de mededeling FOUTMELDING P135. We zijn het stilaan beu. Je mag wel wat service verwachten voor die prijs. Je kijkt een opgenomen film, om na 1.5uur alweer dat zwarte scherm te zien en het einde van de film weer te mogen missen. Zonet, ongeveer 10 minuten geleden. waren we even uitgesteld aan het kijken. Baf, alweer hetzelfde. We moeten helemaal herstarten wat we niet willen. En nu alweer, live en terug een bevroren scherm. Dit is nu al enkele avonden dagelijkse kost en we worden het zooooooo beu.
Wat kan Proximus hieraan doen ?? We zijn al meer dan 15 jaar klant maar overwegen nu toch een overstap.