Skip to main content
Vraag

Indien ik de Apple TV 4K koop, kan ik dan met de Proximus tv box volledig stoppen?

Momenteel moet ik maandelijks de TV box van Proximus huren (10€/maand) omdat ik geen duur pack wil.

Mocht ik daarmee stoppen en de Apple TV 4K kopen, kan ik dan de tv box terugsturen naar Proximus? Dat is wat men mij bij Proximus gezegd heeft.

Kan ik dan via dat medium normaal alle zenders blijven kijken en eveneens genieten van TV replay?

Wie kan mij hier een deftig gedetailleerd antwoord op formuleren?

7 reacties

Martin
  • 33408 reacties
  • 31 maart 2025

ter info: Apple TV 4K 128GB | Proximus

Er zijn er inderdaad nog die hun decoder niet meer gebruiken en in de plaats met een appleTv box werken.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 1 april 2025

@Birdies Alvast bedankt ​@Martin voor de reeds gegeven info.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 1 april 2025

@Martin ​@Joel M Is het ook mogelijk om op het tweede deel van mijn vraag te antwoorden? Dankuwel

Martin
  • 33408 reacties
  • 1 april 2025

zie Apple TV 4K 128GB | Proximus >  & veelgestelde vragen 

waar je daar op de  items (daar vermeld) kunt klikken voor meer uitleg

Veelgestelde vragen

• Ik ben al Flex Pack-klant, kan ik ook een Apple TV toevoegen?
  • Ik ben al een Flex Pack klant; kan ik mijn Android TV box behouden als ik kies voor een Apple TV 4K 128GB?
  • Kan ik nog ‘gewone’ TV kijken met een Apple TV?
  • Wat is het verschil tussen een Apple TV & een Android TV Box?
  • Wat is het verschil tussen een Apple TV & een Google Chromecast?
  • Wat is 4K HDR kwaliteit?
  • Kan ik de Apple TV aansluiten op elke TV?
  • Kan ik bij een Apple TV extra tv-opties van Proximus aankopen zoals ‘Pickx Sports’?

Als er nog specifieke andere vragen zijn kan je ze hier nog posten zodat een PX moderator die kan verder beantwoorden.

• Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 1 april 2025

@Martin Ook als ik geen flexabonnement heb bij proximus?

Ik heb enkel los abonnement Internet + TV bij Proximus.

Martin
  • 33408 reacties
  • 1 april 2025

@Birdies Aangezien je TV klant bent is het deze optie zoals die aangegeven wordt op Apple TV 4K 128GB | Proximus .

Als je een officiële bevestiging wilt dan kan je het antwoord van een PX moderator afwachten zoals van ​@Joel M bijvoorbeeld.

====================================================================

@Joel M als ik op die link klik “voeg Apple TV toe voor slechts €69” dan krijg ik een foutmelding. Is dit een gekend probleem?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • 1 april 2025

@Birdies 

Om toegang te krijgen tot alle zenders en de TV Replay-functie, moet je de Pickx-app installeren op je Apple TV.

Houd er rekening mee dat elke keer dat je TV kijkt via de Pickx-app, er data wordt verbruikt. Dit dataverbruik gaat van je Internet Light-abonnement af, dat een limiet van 200 GB per maand heeft.

Als je de 200 GB data van je Internet Light-abonnement hebt opgebruikt, kun je nog steeds verder surfen, maar aan een verlaagde snelheid van 1 Mbps

Dit betekent dat je nog steeds de Pickx-app kunt gebruiken, maar de kwaliteit van de stream kan lager zijn en het laden van video's kan langer duren.

Je hebt ook de mogelijkheid om extra data te kopen als je sneller internet wilt blijven gebruiken.

De Apple TV kost zonder pack 189,99EUR , in een pack 69EUR.

Groetjes,Joel

Reageer