Skip to main content
Beantwoord

nieuwe tv 7 box

  • 7 november 2024
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Beste

Sinds gisteren heb ik 2 nieuwe tv boxen v7 geinstalleerd maar ik krijg steeds de vermelding : Oeps er is iets mis op beide tv's. Na telef. kontakt met de technische dienst werd gezegd dat het een panne was. Nogmaals gebeld maar na enige hulp nog steeds niet in orde. Om 21u werd ik opgebeld en gezegd dat het nog steeds panne was. Wachten to vandaag. Echter nog steeds geen tv en dit sinds gistermiddag.  Kan iemand me helpen?

Beste antwoord door Gerda_018

Probleem eindelijk vanzelf opgelost. Dank voor de hulp.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Martin
  • 32950 reacties
  • 7 november 2024

@Gerda_018 Indien het nog niet zou gebeurd zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze straks de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

NB: toestellen herstarten kan ook helpen → herstart je toestellen


Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • 112 reacties
  • 7 november 2024

@Gerda_018 

Heb je al eens simpel de BBOX herstart en de tv box ook eens zonder stroom gezet en dan herstart ? Dus eerst ff de stekker eruit van de tv box dan van de BBOX. Eerst de BBOX herstarten als deze is herstart dan de tv box terug insteken.

Werkt je internet wel al terug ? 


  • Auteur
  • Motivator
  • 45 reacties
  • 7 november 2024

Patrick. Heb dit al gedaan en internet is geen probleem.


  • Auteur
  • Motivator
  • 45 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2024

Probleem eindelijk vanzelf opgelost. Dank voor de hulp.