Heb je een (of meerdere) eigen TV-gids(en) aangemaakt ? en heb je een Sport&Pleasure boeket met Eurosport HD en Eurosport2 ? of enkel EurosportN (SD) ?
En heb je de standaardprocedure al eens uitgevoerd ? (decoder heropstarten)
marchel, klik eens op connection status en post dat eens, dat hebben we nodig .... maar dat ziet er wel bbox-1 achtig uit, dus je zal wel op adsl zitten
Zoals al eerder aangegeven door Wouter probeer je een opname te doen en ondertussen naar wat anders te kijken.
Je hebt door je ADSL-profiel slechts 1 stream ter beschikking waardoor je niet naar iets anders kan kijken dan wat je op je harde schijf opneemt.
De andere zenders (VRT, Ned, ...) nemen wel gewoon op omdat deze op het BGC netwerk worden opgenomen (nPVR)
Dat wordt stilaan duidelijk. Maar hij zou toch een programma moeten kunnen plannen voor opname van Eurosport als hij niet thuis is...maar dan wel naar Eurosport kijken terwijl hij de planning ingeeft. Of ben ik fout ? ik heb geen ervaring met de combinatie ADSL en TV.
één – Ketnet/Canvas - VTM - VT4 - VijfTV - 2BE - Vitaya - één HD – Ketnet/Canvas HD – VTM HD - Cartoon Network NL – één + - Ketnet/Canvas + - La Une HD – La Deux HD – RTL-TVI HD – TF1 HD – France 2 HD - La Une - La Deux - RTL-TVI – Club RTL – Plug RTL - TF1 - France 2 - France 3 - AB3 - Cartoon Network FR
want volgens mij is er wel degelijk een probleem, want als je kan opnemen van Acht/Ned dan zou het ook moeten lukken van Eurosport...
je zou zou eventueel eens kunnen proberen de decoder te herstarten of te resetten?
wat betreft adsl in combinatie met belgacom tv, denk dat de min. vereisten voor belgacom tv zijn dat je op adsl2 zit, maar 100% zeker ben ik dat niet. BGTV op een 4.6Mbit adsl profiel lijkt me iig om problemen vragen. marcel z'n profiel kennen we ondertussen nog niet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.