13 januari had ik plots geen internet en t.v.meer.
na een paar pogingen om binnen te geraken ,zeiden ze mij dat het die week niet meer kon gemaakt worden en zou ik moeten wachten tot na het weekend.ik zei daarop dat ze dan die rommel allemaal maar moesten komen halen.toen vroeg een vrouw of ze later terug mocht bellen ,waarin ik toestemde.later belde ze me terug dat ze het diezelfde dag nog zouden komen maken(een buiten firma zeiden ze)tegen een vergoeding van mij.ik zei duidelijk dat dit niet kon en na een tijd zei ze dat het in orde was en dat zij het niet zou aanrekenen.nu was er enkel een stekkertje uitgetrokken omdat er eerder die dag een technieker bij iemand anders van het appartementsblok was geweest en mijn stekker had uitgetrokken en die van die andere er had ingestoken.nu echter krijg ik de rekening wel gepresenteerd.BEDANKT BELGACOM IK GA ZO SPOEDIG MOGELIJK TERUG NAAR TELENET ,VEEL KLANTVRIENDELIJKER EN MENSELIJKER.ik moet betalen voor iets wat zij met (opzet )hebben misdaan.
om te verkopen + om te helpen grote NUL
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.