Skip to main content
Beantwoord

Problemen met inloggen op Proximusfon

  • 14 september 2017
  • 2 reacties
  • 788 Bekeken

Ik heb net ben ProximusFon account gecreëerd (op MyProximus) om me met mijn laptop te kunnen verbinden op een PROXIMUS_FON of PROXIMUS_AUTO_FON netwerk dat ik hier zie. Maar telkens als ik me inlog met de net aangemaakte account krijg ik na een tijdje in het inlog venster van PROXIMUS_FON de volgende foutboodschap in het rood "A timeout has occurred with the authentication server. Please, try again later." Ik geraak dan ook niet op het netwerk via PROXIMUS_FON. Hoe komt dit? Doe ik iets fout? Hoe kan ik dit verhelpen?

Beste antwoord door Martin

Ik weet niet of ja aan deze site iets hebt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

NB: op deze site opent er ook een chat venster waar je indien je dit wenst ook vragen kunt stellen.
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Martin
  • 33230 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2017
Ik weet niet of ja aan deze site iets hebt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_hot_connect_apps/particulieren/support/applicaties-apps/smart-wifi-wi-fi-hotspots-fon-hotspot/wifi-hotspots-installeren/hoe-surfen-op-een-wifi-hotspot.html

NB: op deze site opent er ook een chat venster waar je indien je dit wenst ook vragen kunt stellen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 14 september 2017
Die site had ik al gevolgd om alles te testen. Het probleem stelde zich nadat ik al die stappen doorlopen had. Uiteindelijk werkt alles nu wel. Ik denk dat het gewoon een kwestie van geduld was. Misschien was de login en het paswoord nog niet onmiddellijk gekend door PROXIMUS_FON nadat ik de login had gecreëerd in MyProximus. In elk geval na een halfuurtje wachten leek alles wel te werken.