Opnemen bedoel ik sorry...dat is een beetje uit woede...
La Famiglia, 18 november, op NPO.1 om 20.30 uur....
Om instellen stond er dat het nieuws van 20.00 uur tot 21.30 uur duurde!!!!!
Mijn vrouw kon het dus niet instellen! Zeg nu niet dat ze het hele nieuws moet opnemen...
EN NOG STEEDS HEB IK GEEN NIEUWS VAN VORIGE WEEK!!!!
La Famiglia, 10 november, op NPO.1 om 20.30 uur....
Thoma.P heeft dit 3 dagen geleden geantwoord: Alvast mijn excuses Marcel, ik laat het even uitpluizen door ons TV Team. Vaak kunnen ze alsnog het juiste programma recuperen en beschikbaar voor je stellen. Ik laat je iets weten zodra ik meer info heb ontvangen.
Dus nog steeds geen oplossing!
Waar blijven de IT mannen met een oplossing, weken is het al z'n ramp! Schande....
Begin het echt beu te worden!!!!!
Beantwoord
WEER MAAR EENS NIET KUNNEN OPNEMEN
Beste antwoord door KimB
Dag Cel,
Het is inderdaad frustrerend als je al zoveel problemen hebt gehad, onze excuses hiervoor. We hebben vorige week wat algemene problemen gehad met de opnames, maar dat zou ondertussen wel weer opgelost moeten zijn.
Ik laat alle afleveringen van 6/11 en 13/11 toevoegen aan je opnames zodat je die nog kan bekijken. Ik hoop dat hiermee dan alles terug in orde is voor jou.
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Bekijk origineelHet is inderdaad frustrerend als je al zoveel problemen hebt gehad, onze excuses hiervoor. We hebben vorige week wat algemene problemen gehad met de opnames, maar dat zou ondertussen wel weer opgelost moeten zijn.
Ik laat alle afleveringen van 6/11 en 13/11 toevoegen aan je opnames zodat je die nog kan bekijken. Ik hoop dat hiermee dan alles terug in orde is voor jou.
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.