Onze dochter is sinds afgelopen zomer verhuist; én heeft samen met haar samenwonende partner een abonnement voor internet + TV + vaste lijn + 2 GSM's afgesloten. Daarom is sinds geruime tijd (paar maanden dus) gevraagd aan Proximus haar nummer én abonnement te verhuizen uit ons Pack (internet + 3 GSM's); zijnde van de ouders. Maanden aan stuk loopt dit nu al zonder resultaat....Tot ik nu de afrekening van oktober / Factuur 12-10-2016 te zien krijg....Haar Pack is herrekend van 01/10 tot 09/10 als volgt:
Proximus Smart+ 15 0474 22 01 33 1 okt - 09 okt 15,00 4,35
Proximus-voordeel in Pack 0474 22 01 33 1 okt - 09 okt -1,45
En daarboven op wordt volgende extra gerekend:
Proximus Smart+ 15 0474 22 01 33 10 okt - 31 okt 15,00 10,65
Maw. wij als ouders betalen nu nog meer dan voorheen...
Ik heb geen zin om terug een uur aan de lijn te hangen om probleem uit te klaren. 't Is nochtans eenvoudig...Pack van dochter gewoon d'r uit bij ons en d'r in bij haar.
Graag spoedig een oplossing aub!
Beantwoord
Mutatie één Proximus abonnement uit een Pack komt maar niet in orde :-(
Beste antwoord door HeidiE
Dag Henk_08,
Ik heropen dossier 28582963 en vraag om je opnieuw te contacteren!
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
HeidiE
Bekijk origineelIk heropen dossier 28582963 en vraag om je opnieuw te contacteren!
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.