Skip to main content

internationale sms

• 27 augustus 2012
  • 9 reacties
  • 147 Bekeken

Beste,

Ik heb net mijn nog niet gefactureerde factuur bekeken, en ik heb gisteren een sms gestuurd naar het buitenland. Wat niet klopt, want deze persoon woont in België. Ik heb deze persoon ook 2 keer gebeld en dat wordt dan niet aangerekend.

kan dit eens nagekeken worden?

Dank bij voorbaat

9 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 27 augustus 2012
Kan het zijn dat hij zich in het buitenland bevond

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 27 augustus 2012
SMS naar het buitenland kost 0,40€ per bericht (160 tekens). Kan het zijn dat deze persoon zich in de buurt van de grens bevond en dat zijn roaming niet afstond zodat hij op een buitenlandse provider ontving?

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 27 augustus 2012
Of die persoon in het buitenland is maakt niet uit als je sms't naar een belgisch nummer.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 27 augustus 2012
ok, 't is alleen bij telefoneren met de gsm dan dat het iets uitmaakt als ik het goed begrijp

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 augustus 2012
nee, want ik heb ze nog gezien deze dag, zal het nog eens nakijken op mijn gsm. Ik heb op een sms van haar geantwoord. Ze was mss op een halfuur rijden van mij weg. En we zaten alletwee in dezelfde gemeente.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 27 augustus 2012
Zoals axs zegt maakt het toch niet uit voor sms'en of die zich in het buitenland bevindt of niet de prijs voor sms blijft het zelfde.

groetjes, Elsa

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 27 augustus 2012
Die 0,40€ per SMS is inderdaad naar een buitenlands nummer. Naar een belgisch nummer maakt het inderdaad niet uit waar de ontvanger zich bevindt. de roamingkosten zijn voor zijn of haar rekening en je betaalt sowieso maar tot aan de grens (ook bij bellen). Ik zat dus op een fout spoor.Wenkbrauw ophalen

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 27 augustus 2012
Ja, maar ik moet nu toch 0,40 € betalen. Ik heb het nagekeken en bij het nummer waar ik naar sms stuurde is de 3 weggehaald dus ik heb naar +2 nummer gestuurd.

Dat vind ik raar. Terwijl ik op een sms van haar beantwoorde en heb het haar nu gevraagd en heeft deze sms niet ontvangen.

• 0 reacties
  • 28 augustus 2012
Beste Daniel,

Graag ontvang ik je klantgegevens (klantnr, contactnr, gsmnr) in een privé-bericht aub. Dan kijk ik dit even voor je na.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer