Al van begin september probeer ik van vodafoneabbonement (extra 20 euro)die op mijn factuur staat af te geraken, want ik gebruik die niet.
Een telefoontje zou volstaan om dit af te zeggen.
Ik word steed heel vriendelijk geholpen door de klantendienst en er wordt mij een correcte creditnota toegestuurd.
Deze maand moet ik dus weer naar de facturatiedienst bellen omdat mij nu weer 19 dagen werden aangerekend, krijg ik daar de zeer hooghartige en onbeleefde mijnheer JENS aan de lijn.... wat was mij dat!
Hij zei dat het mijn fout was en dat hij een commerciele geste ging doen. Als ik hem er op wees dat ik niet in fout was maar Proximus zelf en dat ik dus geen commerciele geste nodig had maar een rechtzetting antwoord hij heel kinderachtig dat ik dan de creditnota niet ging krijgen en dat als ik mijn geld terug wou maar een aangetekend schriijven moet sturen.
Nu ben ik al klant bij proximus van het eerst uur (1995) ,nooit verandert maar dit gaat te ver.
Een klant hoeft zich niet op zo'n manier te laten behanden, een aangetekend schrijven krijgen ze, met stopzetting na bijna 17 jaar klant.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.