Een lang verhaal. Toen ik me in juni aansloot op Belgacom TV, liep er een aktie in onze Belgacom winkel, waarbij je 100 of 200 euro terugbetaald kreeg als je een nieuw TV toestel kocht. We hebben dan een toestel gekocht bij Vanden Borre. De folder voor de aktie vermeldde een website (highco) waarop je je moest registreren. Hebben we gedaan, en we kregen een voucher. Volgens de instructies hebben we dan de voucher en de faktuur opgestuurd naar Highco, en dan was het afwachten geblazen.
Na een maand heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Belgacom, en daar zeiden ze me dat ik nog even geduld moest hebben, dit vroeg wel wat tijd. Enkele weken later, nog niks. Dus teruggebeld naar de klantendienst, en daar beweerde een dame bij hoog en bij laag dat dit geen aktie van Belgacom was, maar van Vanden Borre. Ik had op dat moment de folder van Belgacom in de hand, en toen ik de dame zei dat ze verkeerd was, zei ze me dat ze daar al 8 jaar werkte en wist wat ze zei. Toen heb ik de telefoon opgehangen. Twee minuten later de vraag om de klantendienst te beoordelen. In woede tweemaal een 1 gegeven, en als bij wonder belt de klantendienst me 5 minuten later terug op. Een vriendelijke meneer vroeg me waar ik mijn Belgacom TV aangekocht had (Belgacom Mortsel), en heeft me dan met de winkel doorverbonden (de telefoonnummers van de winkels krijg je nooit zelf). De vriendelijke man in de winkel zei me dat ik contact moest opnemen met de firma highco, en gaf me de coordinaten hiervan. We zijn nu bijna september, en ik heb nog niks. Ik copier hieronder de abberante correspondentie (ik krijg het zelfs niet volledig geplaatst) die ik al met Highco gevoerd heb, nog steeds zonder resultaat. Ik voel me hier bekocht door Belgacom.
===================
Mevrouw, mijnheer,
Ik heb U nu al driemaal alle informatie bezorgd. In uw laatste mail hebt u me gemeld dat het nu snel in orde zou komen. Tot op heden nog geen antwoord. Kan U dit nog eens nakijken aub?
Sent: dinsdag 23 augustus 2011 10:46
To: 'infolijn'
Subject: RE: aktietv.
Mevrouw, Mijnheer,
Informatie nogmaals bijgevoegd. Ik hoop nu op een snelle behandeling.
From: infolijn [mailto:infolijn@highco.be]
Sent: dinsdag 23 augustus 2011 10:45
Mevrouw, Mijnheer,
Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en danken u hiervoor. Kan u alles nogmaals doorsturen aub ? Wij hebben uw mail niet ontvangen. Zodat we dit nog snel kunnen inorde maken.
To: infolijn
Mevrouw, mijnheer,
Gelieve hieronder correspondentie te vinden betreffende de aktie van Belgacom. Ik heb alles opgestuurd zoals gevraagd, na contact met U heb ik alles terug doorgestuurd, en daarna valt er een grote stilte. Kan U me aub. laten weten wat de stand van zaken is?
Sent: maandag 15 augustus 2011 8:22
Ik heb intussen niets meer vernomen. Kan U me stand van zaken geven aub?
Sent: maandag 8 augustus 2011 15:50
Zie bijgevoegd.
From: infolijn [mailto:infolijn@highco.be]
Sent: maandag 8 augustus 2011 15:37
Meneer,
Heeft u nog een copie van alles ? uw factuur, …Kan u deze ons doormailen?
Sent: lundi 8 août 201
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.