Nog maar eens de feiten op een rij
Een technieker kwam bij mij langs op 14-10-2010
Op 24 oktober 2010 kreeg ik een factuur van 23,50. Ik heb gebeld naar de facturatiedienst. Ze erkenden de fout en hebben aangegeven dat er een creditnota opgemaakt zal worden en alles recht gezet zou worden. Een foutje dus.

Ik kreeg een andere factuur en er werd 8,00 in vermindering gebracht. De factuur die volgde was 15,50.Ik heb dat bedrag betaalt op 04-11-2010. Ik vraag me nog steeds af van 14-10-2010 t/m 04-11/2010 is dat een volledige maand
Op 22 december 2010 komt de volgende factuur aan 79,99
Eenmalige kosten 50,00 euro
Abonnementen 30,00 euro
Ik snap nog steeds niet wat dit allemaal betekent
Op 21 februari jl. kwam de volgende factuur aan, 40,16
Abonnementen 40,16
Totaal bedrag van de factuur 40,16
Begrijpen jullie mijn verhaal
Ik heb onlnags weer contact gezocht met de facturatiedienst maar tervergeefs, mevrouw aan de lijn zei dat elke Belgacom klant de facturen tweemaandelijks krijgt. Ze begon eromheen te draaien en koppig blijven hameren dat alles klopt.Dus na 2 maal bellen, zet ik mijn verhaal op dit forum van Belgacom. En als dat niet helpt zal ik een advocaat nemen, van wie ik al vernomen heb dat de facturen niet kloppen.