Skip to main content

Wachttijd herstelling telefoonlijn ?

Hoe lang ga ik moeten wachten vooralleer mijn telefoonlijn hersteld gaat worden?

Ik heb een nieuwe internet maxi aansluiting gevraagd op een lijn waar vroeger al adsl op geweest is maar nu al enkele jaren buiten dienst is.

Op 04/07 is een technieker aan huis geweest om de lijn terug in dienst te zetten,maar nu blijkt dat de kabel tussen mijn huis en de Belgcom kast ergens defect is.De technieker heeft onmiddelijk een aanvraag gedaan voor reparatie van de lijn en vertelde me dat Belgacom mij ging contacteren voor een afspraak om het defect te herstellen.

Tot op heden heb ik echter nog niets gehoord van Belgacom,zelfs van Eva op twitter komt geen antwoord.Toen ik info vroeg voor de nieuwe aansluiting op twitter kreeg ik wel onmiddelijk antwoord.

Gebruikersnaam is fd309927

2 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 26 juli 2012
Morgen ga ik naar een Belgacom winkel met de hele rommel en dan moeten ze mij zeker nooit meer hopen terug te zien als klant.

Na meer dan 3 weken nog zelfs geen telefoontje ontvangen te hebben moet ze voor mij al zeker geen moeite meer doen,het zal toch enkel maar verloren moeite zijn!

Blijkt dus dat Belgacom nog slechter is dan Telenet.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 juli 2012
Vroeger was het veel simpeler.

Afspraak maken en diezelfde week komen de lassers om de kabel te herstellen.

Sinds kort mag dit blijkbaar niet meer van de gemeentelijke diensten en moet er voor ieder openbaar werk (straat opensmijten dus) een aanvraag gedaan worden.

De gemeente doet daar blijbkaar dus 3 weken over. Jammer, maar daar kan Belgacom niet veel aan doen.

Belgacom biedt wel tal van noodoplossingen aan zoals gratis usb 3g stick om toch iets te hebben.