Skip to main content
Vraag

M2M platform

  • 19 september 2017
  • 3 reacties
  • 638 Bekeken

Beste,
Ik heb een bedrijf met enkele honderden sim kaarten M2M.
De business tool "M2M cockpit" is onbereikbaar, en op de mail naar de helpdesk wordt niet geantwoord...
Dringend hulp gevraagd van een medewerker van de M2M cockpit aub!

Mvg,
Nick De Nys
Payment Services
GSM 0487/87.87.22

3 reacties

Martin
  • 32898 reacties
  • 19 september 2017
ter info: voor bizz klanten is er ook een helpdesknummer 0800 22 500

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4352 reacties
  • 19 september 2017
Ter info:

Contacteer ons via het online formulier, stuur een e-mail naar ict-servicedesk@proximus.com of bel ons op het nummer 0800 14 888 (vanuit België) of +32 70 211 100 (vanuit het buitenland), 24 uur per dag, 7 dagen per week

https://www.proximus.be/nl/id_cl_faq_m2mcockpit/bedrijven-en-overheden/support/problemen-met-m2m-cockpit.html

Martin
  • 32898 reacties
  • 19 september 2017
ik was juist ook aan 't googelen geweest
https://www.google.be/search?q=De+business+tool+%22M2M+cockpit&ie=&oe=
en ik wil dit posten en wat zie ik.... ja te laat allemaal tevergeefs 😉 😃

Reageer