Skip to main content

Internet verbruikt volume

  • 4 augustus 2012
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Bij mijn vorige provider kon ik verbruikt Download/upload volume per maand gedurende een jaar raadplegen. Bij Belgacom is dat maar 2 maand (+ lopende maand).

Door drukte allerlei ben ik er niet in geslaagd om het internet verkeer van de maanden februari, maart en april te noteren. Die volumes heb ik nodig voor doorfacturatie aan klanten.

Zou ik nogmaals op uw diensten beroep mogen doen om mijn volumes op te zoeken aub? Zoals vorige keer heb ik nodig :

Totaal download per ontbrekende maand

Totaal upload per ontbrekende maand

(idem zoals hieronder toen beantwoord door Joep van Tech Supp)











Response Via Email (Joep, Technical support) 12/28/2011 02:29 PM


Geachte Mr.

De gegevens die u nodig hebt:

Juni - up: 3.89 GB
- down: 37.70 GB
-totaal: 41.58 GB

Juli - up: 4,65 GB
- down: 78.45 GB
-totaal: 83.1 GB

Augustus - up: 4.42 GB
- down: 13.94 GB
-totaal: 18.37 GB

Indien u nog verdere vragen hebt, aarzel niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

2 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 4 augustus 2012
best eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC met verwijzing naar je post hierboven :

http://community.belgacom.be/posts/f76f6055ac













⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blankhttp://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te
spelen.


Groetjes, Elsa

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1480 reacties
  • 4 augustus 2012
Even contact opnemen met de 0800 22 500.
Dat is de helpdesk voor business-klanten.

Reageer