Beste,
Per toeval kwam ik nog eens op de Belgacom site terecht en dacht ik er aan om te kijken hoe het tegenwoordig zit met onze lijn...
Tot mijn verbazing staat er op de BelgacomTV-beschikbaarheidspagina na het ingeven van telefoonnummer en validatiecode: 3 TV's aansluitbaar, waarvan 2 HD!
Betekent dit nu dat er ondertussen VDSL2 beschikbaar is op ons adres?
Wij hebben namelijk helemaal niets van telefoontje of briefwisseling ontvangen over de nieuwe mogelijkheden, wat ik toch wel vreemd vind voor een commerciëel bedrijf als Belgacom...
Kan er iemand van Belgacom even controleren of de snelle verbinding nu effectief mogelijk is op account "fc890901"?
Aangezien we destijds een contract afgesloten hebben voor 12Mbit/s internet, wat we tot nu toch nog niet gekregen hebben, zouden we het dan ook ten zeerste appreciëren dat deze overstap zo snel mogelijk en kostenloos gedaan wordt op onze account...
En neen, daarmee bedoel ik niet 'geen extra maandkosten, maar wel een activeringskost van 50 Euro'...
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.