Ben op 18/10 overgegaan op Tuttimus met mobilus 20 phone als 2de gsm abonnement in pack.
Alles is nu perfect uitgevoerd in" my proximus " met uitzondering van "mijn verbruik" gegevens op web en deze 2de smartphone.
Onder "mijn produkten" op deze smartphone staat keurig het juiste abo ,maar onder "mijn verbruik" staat nog steeds "U heeft nog geen verbruik" .Verder ook geen minuten en data beschikbaar.
Op web staat onder "belkrediet" voor deze smartphone alleen weergave van minuten die ik gekocht heb met premium punten voor bellen met vaste lijn tussen 08h en 17h.Verder niets.'Geen belminuten, noch data die normaal bij abo horen, nl 120 minuten en 2,5 GB data.
Iemand een oplossing?
Beantwoord
Geen verbruik
Beste antwoord door KoenN
Dag georges_063
Best dat je dit bericht doorstuurt naar Het Proximus Team samen met uw klantgegevens. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)
Zo kunnen we het nodige voor je nakijken.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Bekijk origineelBest dat je dit bericht doorstuurt naar Het Proximus Team samen met uw klantgegevens. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)
Zo kunnen we het nodige voor je nakijken.
Alvast de excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.