Skip to main content
Beantwoord

Geen verbruik

  • 15 november 2016
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Ben op 18/10 overgegaan op Tuttimus met mobilus 20 phone als 2de gsm abonnement in pack.
Alles is nu perfect uitgevoerd in" my proximus " met uitzondering van "mijn verbruik" gegevens op web en deze 2de smartphone.
Onder "mijn produkten" op deze smartphone staat keurig het juiste abo ,maar onder "mijn verbruik" staat nog steeds "U heeft nog geen verbruik" .Verder ook geen minuten en data beschikbaar.
Op web staat onder "belkrediet" voor deze smartphone alleen weergave van minuten die ik gekocht heb met premium punten voor bellen met vaste lijn tussen 08h en 17h.Verder niets.'Geen belminuten, noch data die normaal bij abo horen, nl 120 minuten en 2,5 GB data.
Iemand een oplossing?

Beste antwoord door KoenN

Dag georges_063

Best dat je dit bericht doorstuurt naar Het Proximus Team samen met uw klantgegevens. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)

Zo kunnen we het nodige voor je nakijken.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1026 reacties
  • Antwoord
  • 17 november 2016
Dag georges_063

Best dat je dit bericht doorstuurt naar Het Proximus Team samen met uw klantgegevens. (Klantnr, telefoonnr, contactnr)

Zo kunnen we het nodige voor je nakijken.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 17 november 2016
Is het op de website? of in de app. ? want in de app. moet je minstens een keer per maand via 4G de gegevens inladen, daarna kan het ook met Wifi.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Motivator
  • 115 reacties
  • 17 november 2016
Is intussen opgelost via klantendienst.Bedankt voor reacties.