Skip to main content

Proximus Generation - Amper Netwerk

  • 23 januari 2014
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken


Ik ben nu +- 12 jaar klant bij Proximus, maar de laatste tijd merk ik op dat mijn netwerk enorm naar beneden is gegaan.


Thuis kan ik bijvoorbeeld niet meer bellen.


Ook mijn 3g-verbinding laat te wensen over. Op plaatsen waar ik vroeger 3G netwerk had, heb ik nu nog amper Edge..


Is hier een verklaring voor?





Toestel: iPhone 5

3 reacties

  • 0 reacties
  • 24 januari 2014
Beste, kan u even testen door de simkaart in een ander toestel te zetten? Het kan aan de iphone liggen. Mvg, Eva.

  • Auteur
  • Practitioner
  • 38 reacties
  • 27 januari 2014
 Het probleem doet zich ook met een ander toestel voor.

Personen die bij mij langskomen (proximus klant) hebben hetzelfde probleem.

  • 0 reacties
  • 27 januari 2014
Beste,
Kan u mij via een privé bericht uw klantgegevens bezorgen? Aan de hand van deze gegevens kan ik dit laten nakijken door onze bevoegde dienst.
Mvg Eva

Reageer