Sinds donderdag TV-klant en sindsdien bezig om TV toegevoegd te krijgen bij "Mijn Producten"
Zolang dit niet actief is ben ik geen TV-klant en kan ik TV-overal niet gebruiken, net 1 van de redenen waarom ik de switch gemaakt heb!
Na meerdere keren met de support gebeld te hebben en tussen verschillende helpdesks doorgeschakeld te zijn nog geen stap verder. Enkel radeloos...
Men zou me vanavond om 18u contacteren maar niks gehoord... wel bij terugbellen de automatische melding dat de storing opgelost was om 19u30!!!
NEE DUS!!! Nog steeds zogezegd geen TV-klant.
Intussen is de lijn wel al 3 keer getest geweest...
en daar ligt het niet aan want met account van iemand anders werkt het probleemloos op die lijn!
Om moedeloos van te worden....
Wie kan die instellingen gewoon CORRECT zetten?
En het antwoord 'heb wat geduld, zal MISSCHIEN automatisch gebeuren' wil ik echt niet meer horen...
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.