Skip to main content
Beantwoord

1919 werkt niet

  • 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Beste,

Mij "Mijn producten" staat de dienst "Laatste gemiste oproep" wel degelijk geselecteerd.
Maar bij mij werkt dit niet.

Kan dit eens nagekeken worden?

Mvg

Beste antwoord door ThierryW

De 1919 optie stond technisch niet geactiveerd op je lijn. bij deze is dit aangepast. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 23 oktober 2018
Hallo Peter, kan je mij via een privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je telefoonnummer doorsturen zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 23 oktober 2018
De 1919 optie stond technisch niet geactiveerd op je lijn. bij deze is dit aangepast. Kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry

Het werkt nu.
Bedankt, Thierry!

Peter