online bestellen
18 december heb ik via de webshop een iphone 6+ met abo voor mijn vrouw besteld.Tof3 werkdagen levertijd dus kerstkadootje moeten we niet meer achter zoeken. Na betaling krijg ik mailtje dat de levering langer kan duren Dus ik gebeld naar de webshop verwijzen ze naar de algemene voorwaarden spijtig genoeg staat daar over elke iphone wel iets behalve over de 6 en de 6+. na te woord zijn te gestaan in gebrekkig Nederlands ben ik nog niks verder of ik nu nog eens moet gaan zien voor een kerstkado voor mijn vrouw of niet. Gisteren het verlossende telefoontje van de koeriers dienst beste meneer mogen wij het toestel morgen komen leveren tussen 8 en 12 uur natuurlijk geen probleem ik zal daar zijn. Na vandaag heel de ochtend te hebben gewacht geen koerier gezien,terug gebeld na de webshop meneer we zullen een mailtje sturen na de koeriers dienst om te horen waarom hij niet geweest is. maar ondertussen blijft u wachten hij zou altijd nog kunnen komen mocht hij niet komen vandaag zal die koeriersdienst u nog wel contacteren om een nieuwe afspraak te maken als wij antwoord krijgen zullen we u dit u laten weten. Hier heb ik dan een hele dag verlof voor gepakt dan de man die ik aan de lijn had vertelde me nog als de afspraak voor vandaag stond zullen ze zeker vandaag nog wel leveren maar ik moest begrijpen dat het druk op de baan was Dat ik het toestel voor morgenavond heb hier twijfel ik sterk aan en ik denk dat ik alsnog na de winkel zal kunnen om daar een toestel te gaan halen Het order annuleren ging niet mits er eerst geleverd moest worden en ik dan terug de koerier moest contacteren om het pakje op te halen het zou dan ongeveer 4 a 5 weken duren eer ik me geld terug zou hebben het toestel in een proximus shop op gaan halen ging ook niet mits zij met proximus winkels niks te maken hadden ik voel me goed genaaid ik zou nieuwe klant bij proximus zijn maar eerlijk gezegd heb ik er nog weinig zin in mits ik tot nu toe enkel nog maar ben voorgelogen Heb nog is gebeld de webshop neemt dus afstand van leveringen ze steken de fout bij koerier ik kreeg zelfs een tel nummer van de webshop van de koerier die AC Group brussels 070224041 enkel dit nummer is altijd in gesprek
Nu heb ik duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wil en ze gingen dit van de web shop doorgeven dus als het beetje mee zit heb ik dit over een week of 5 terug nooit geen proximus meer voor mij
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.