Skip to main content

MMS en Hello op Galaxy S2 Android 403

  • 28 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Hallo,

ik heb sinds kort een Galaxy S2 met p&g simkaart, internet en MMS zijn manueel geconfigureerd met de gegevens die Belgacom op hun site ter beschikking stelt.

Ik kan echter geen MMS versturen noch ontvangen. WIFI staat steeds aan, 3G uit omdat ik (nog) geen datapack heb.

Ook de Hello applicatie werkt niet altijd. Meestal kan hij geen verbinding maken. Ik heb de eerste keer met 3G geconnecteerd, dit zou maandelijks nodig zijn maar ik krijg de melding om de x aantal dagen. Hoe komt dit? ik wil uiteraard zo weinig mogelijk met 3G verbinding maken. E-services is ook dikwijls niet beschikbaar, en zoja dan zie ik het verbruik van dezelfde dag niet ?

@ Eva van Belgacom: ik heb jullie een privé bericht gestuurd ivm het probleem met de klantendienst, betreft de promotie op Flex. Zodra dit in orde is zal ik nog eens herladen met optie 4 gratis MB.

Graag jullie raad ivm met MMS en Hello.


Mikki
  • 28 augustus 2012
Ik heb een Samsung Galaxy Gio en MMS-en versturen/ontvangen gaat enkel als ik verbonden ben via 3G. Alhoewel op de site vermeld staat dat een werkende internetverbinding nodig is, werkt het niet via Wifi. Belgacom wil er waarschijnlijk ook nog iets extra aan verdienen !!! Je zal dus toch 3G moeten aanzetten !



Mvg,

Mikki



  • Apprentice
  • 30 augustus 2012
heb ik geprobeerd hoor, ook met 3G aan werkt het niet.

Of de configuratie-gegevens op de Belgacomsite is niet juist, of kan het aan de Samsung S2 liggen ? android 4.0.3

Elsa
  • 30 augustus 2012
Stel anders de vraag aan Eva door een privé bericht sturen naar Eva van BGC
en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/420e0270e2 )











⚫ Een privé bericht
naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te
spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login,
e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa

Mikki
  • 30 augustus 2012
De configuratie-gegevens op de Belgacomsite zijn voor beide toestellen dezelfde, alleen voor de Galaxy GIO staat er nog tussen : Verificatietype, kies PAP. Je kan dit misschien eens proberen. En tijdens het (proberen) verzenden 3G aan- en wifi uitzetten.


Reageer