hallo,
vorige week vrijdag gebeld voor over te schakelen naar vdsl2,de medewerker had de aanvraag ingediend maar er was een probleem en de centrale ging me opbellen als het inorde was,(een grijze zone ofzoiets)
woensdag had ik nog niets gehoord en besloot ik om nog eens te bellen naar de klantendienst,
de medewerker had het nog eens aangevraagd en ze gingen me diezelfde avond nog terug bellen,(of ten laatste donderdag morgen.)
nu donderdag middag ,nog altijd niets gehoord en besloot wederom om nog eens te bellen,
de medewerker zei dat de aanvraag was ingediend maar dat het er niet door kwam omdat die aanpassing ook op de telefoonlijn was aangevraagd,
dus de medewerker had het nog eens aangevraagd,maar zonder de aanpassing op de telefoon lijn.
die vertelde me dat het tot 5 werkdagen kan duren vooralleer ik er verder nieuws over zal krijgen,
hopelijk komt het nu inorde ,want ik wordt niet graag aan het lijntje gehouden,
want ik ben dit trage internet zo moe als koude pap! en ik zou ook graag de beschikbare HD kanalen kunnen bekijken.
hebben julie er ook zo'n problemen mee gehad?
bedankt.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.