V3sa decoder bij nieuwe klant - nieuwe installatie - Full Install technieker
Beste,
Gisteren is bij ons een technieker langs geweest voor de installatie + activering van ons Pack met belgacom TV.
Tot mijn grote verbazing was de decoder een oude energieverslindende V3sa model ! Worden deze nog steeds
uitgerold bij belgacom bij nieuwe installaties ? Ik stel me hierbij de vraag:
- hoe bepaald men welke decorder iemand ontvangt ?
Gezien we waarschijnlijk ook 8 euro huur zullen moeten betalen voor een decoder die maar 125 uur kan opnemen ipv 250 uur,
die beduidend trager werkt (minder krachtig) dan de nieuwere modellen en ook het dubbele aan elektriciteit verbruikt!
Of zouden we maar 4 euro moeten betalen ? (gezien deze V3 decoders meestal als decoder voor 2de TV worden verhuurd)
- Om het energieverbruik enigszins te beperken wou ik gisteren de optie 'diepe slaap' activeren bij de instellingen maar
blijkbaar is deze optie niet meer beschikbaar ? Kan men dit op een andere manier ?
Of trek ik best de stekker gewoon uit na het tv kijken? (gezien ik geen andere manier zie om energieverbruik te beperken)
- Kan ik de huur ten alle tijde stopzetten ? gezien ik deze oude decoder wel tweedehands kan vinden voor de huurprijs van elke maanden.
Wat is de procedure hiervoor ?
Graag antwoorden op mijn vragen als niet echt tevreden nieuwe belgacom klant.
Mijn klantennummer: 613861987.
Alvast bedankt
mvg
Marijke
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.