Hallo
We zijn naar het buitenland verhuisd en gebruiken hier de proximus plc adapters die ik destijds in Belgie kocht.
Nu wou ik de firmware (versie: 2.1.0 (2014-11-12)) updaten, maar hoe kan ik dit doen?
Bij mijn weten is dit een Devolo 1200+ toestel, kan ik de devolo firmware gebruiken of niet?
Beantwoord
Firmware update Proximus PLC adapter V2
Beste antwoord door familievandesype
Zelf de firmware downloaden voor de dLAN 1200+ van de Devolo website versie 2.4.0.01.3 houdt zeker een risico in om deze te plaatsen op de Proximus OEM type MT2679 en aangezien de 1200+ in de winkels nog meer dan 100 EUR kost is de kans heel klein dat dit een exacte kopie is. Wanneer je gaat kijken op de OEM website (voor de speciaal gemaakte PLC adapters voor internet providers,telecomprovides) dan zijn er 2 modellen die je terugvindt namelijk : https://www.devolo.co.uk/operator-solutions/products/powerline-plc/ namelijk plc 1200+ en 550 duo maar elke klant kan dit aanpassen. Ik denk dat Proximus een aangepast versie gevraagd heeft.
Cockpit software is hier veiliger voor deze zoekt exact de firmware op voor het type dat het detecteert. De MT2679 heeft 1 LED.
Bekijk origineelCockpit software is hier veiliger voor deze zoekt exact de firmware op voor het type dat het detecteert. De MT2679 heeft 1 LED.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.