Skip to main content

Internet On GSM Acces Time en Volume

Ik zie in mijn productenoverzicht voor mobiel dat Internet On GSM Acces Time is geactiveerd en dat ik ook Internet On GSM Acces Volume kan activeren (beide gratis). Bij beiden staat "voor occasioneel internetten onderweg". Wat is dit precies? Betekent dit dat ik middels 3G (beperkt) kan internetten?

3 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 juli 2012
Ik heb trouwens een pack Internet Overal Comfort waar mijn GSM aansluiting deel van uitmaakt

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 16 juli 2012
Internet On GSM Acces Time, standaardtarief van € 0,42/5 min ... dat kan dus heel snel oplopen

maar als je een comfort pack hebt waar uw gsm deel van uitmaakt kan je uw 3G volume koppelen aan uw gsm. hoeveel 3G volume je hebt hangt af van het feit of u een oud of een nieuw pack heeft. voor meer info eens met de klantendienst bellen

mvg

• Motivator
  • 5094 reacties
  • 16 juli 2012

Het gratis datavolume uit een pack (oud of nieuw) kan voor GSM enkel toegevoegd worden aan een Mobile Internet abonnement

volgens mij is dit niet waar sinjoor72

hieronder een schrijfsel van Eva

Een kleine verduidelijking. Om van het gratis datavolume van 250 MB (oud maxipack) gebruik te kunnen maken met een gsm abonnement dient er een mobile internet laptop/tablet limited ingevoerd te worden in ons ordersysteem. De klant ontvangt dan een simkaart die hij moet activeren om met zijn gsm abonnement van het gratis datavolume gebruik te kunnen maken. Dit is een interne werkwijze om het datavolume ook aan de gsm te kunnen koppelen. De simkaart die opgestuurd wordt dient enkel voor een laptop of tablet en er is geen verplichting om deze ook daadwerkelijk te gebruiken. De simkaart van de gsm blijft dus gewoon behouden.

Bij de nieuwe packs is deze werkwijze niet nodig. Heeft de klant al een betalend internet on gsm abonnement dan wijzigt er niets in ons ordersysteem. De klant gebruikt dan eerst zijn betalend volume en als dit op is begint hij aan zijn gratis volume (dat eventueel gedeeld wordt met een laptop of tablet). Heeft de klant geen betalend internet on gsm abonnement dan activeren wij de optie mobile internet in ons ordersysteem.

op geen enkel moment is er hier sprake dat de klant een mobiel internet abo nodig heeft voor gsm, gsm moet enkel deel uitmaken van het pack met uw vast internet. wel kan het 3G volume ook gekoppeld worden aan een mobiel internet abo

mvg