Skip to main content

ik kan niet online mijn facturatie zien

  • 16 november 2010
  • 4 reacties
  • 2977 Bekeken

hey;

ik ben nog niet zo lang een nieuwe belgacom klant

mijn vraag is hoe zou het komen dat ik niet online kan zien naar mijn facturatie en dergelijke

alvast bedankt

4 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 november 2010
ik ook niet.

Ik krijg de melding

FORBIDDEN en dan nog wat uitleg die ik niet snap

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 november 2010
jah dat komt er bij mij ook op.

maar ik ben nog maar net deze week een maand klant en bij telenet ga de rekeningen via net via u teleacount:s

daarom dat ik me zorge maakt als de rekening ook via email komt via u belgacom acount dan kan je er ni op:s

en zo lope de rekeningen op en word mss alles afgesloten derna



  • Rising star
  • 19 reacties
  • 16 november 2010
hallo,

heeft u zich al geregistreerd onder bij de e-services om op die manier je factuur online te bekijke?



















Bill Viewer


stuur naar een vriend

Mijn factuur online
Eender wanneer de details van uw Belgacom-factuur kunnen raadplegen en beter begrijpen? Dat kan nu probleemloos en volkomen veilig dankzij Mijn factuur online!





Groeten,

;)

  • 0 reacties
  • 19 november 2010
Beste Truelove,


U moet zich eerst inschrijven op onze e-services aan de hand van uw laatste of voorlaatste factuur.

via onderstaande link krijgt u toegang tot de inschrijving :

https://admit.belgacom.be/BILLING/bill

Voor online hulp kan u onderstaande link openen en dan op de vragen klikken voor te openen:

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/p/7


Voor Roeling : mail uw gegevens (telefoonnummer, klantnummer, contactnummer) even door via privé-bericht zodat we dit kunnen nazien in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,


Eva

Reageer