Skip to main content

iphone 5s + smart 45

• 25 november 2014
  • 7 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb vorige donderdag 2x een iphone 5s met abbonnement besteld. vrijdag vertelde de klantendienst dat ik maandag telefoon ging krijgen voor een leveringsafspraak. het was een stakingsdag dus ik neem aan dat ze gisteren niet gewerkt hebben . dus ging ik er van uit dat ze me vandaag gingen bellen maar tevergeefs. hoelang kan dit ongeveer duren?

mvg

7 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 25 november 2014
best eens vragen door een

privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 november 2014
is al niet meer nodig. een kwartiertje na dat ik dit gepost heb kreeg ik telefoon. donderdag zou ik ze hebben.

toch bedankt voor de snelle reactie.

Elsa
  • 27742 reacties
  • 25 november 2014
Uiteindelijk toch nog een goede service van Proximus knipoog

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 november 2014
het tijds stip dat ze zouden leveren is gepasseerd. heb ze nog steeds niet.

ik heb ook niets gehoord van de koerier dat het niet zou doorgaan vandaag.

ik ga morgenvroeg belleen naar hun.

maar stel dat ze zeggen dat ik een tijdje moet wachten, zou ik de toestellen dan niet kunnen ophalen in een samenwerkende winkel?

Elsa
  • 27742 reacties
  • 28 november 2014
best de vraag stellen via

privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ⚊▶ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

• 0 reacties
  • 28 november 2014
Beste
Hebt u al contact opgenomen met e-shop om de status van uw bestelling na te gaan? 0800 999 74 of eshop@proximus.net
Helaas zijn er effectief een aantal vertragingen met het leveren van de toestellen en contracten. Onze excuses hiervoor.
Mvg
Samantha

Birgit Klein
  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 2 december 2014
Beste ,

enigedeelnenig Samantha hier is het zelfde heb besteld op 28/11/2014 betaald tot op heden nog steeds geen telefoon gehad van de

firma voor leveringsdatum .

Mvg Birgit

Reageer