Hey, gebrnaam : fc896381 id : 038876461
Ik heb onlangs een nieuwe installatie van Belgacom VDSL 2 ( heb dit gecheckt, en kwam er in aanmerking voor)
Buiten het feit, dat ik de genoemde snelheid niet haal, valt de verbinding dagelijks ook weg.
Het rare hieraan is, als ik Xbox speel/digitale TV kijk en dergelijke..dan lijkt het alsof de verbinding blijft.
Maar op de PC, valt hij regelmatig weg. (aanmelden op Xbox lukt ook soms niet).
Nu, ik dacht eerst dat het aan de computer lag, maar een 2de computer op het netwerk heeft hetzelfde probleem.
Netwerkverbinding herstellen zorgt dan weer dan er weer internet is voor enkele minuten.
Ik heb enkele dagen geleden technieker laten langskomen, en die vertelde me dat het de netwerk kaart was.
Wat mij ergens niet logisch was, aangezien beide PC's er problemen mee hebben.
Toch vervangen, in de hoop van maar nog steeds geen oplossing.
Wat mij het logischste lijkt, is dat er een probleem is met de hoofdlijn/modem of instelling van de netwerk.
Heb nog eens een technieker laten langskomen, die zou morgen voormiddag moeten langskomen...maar als dit probleem blijft voortdoen, vrees ik dat ik men abbonement zal moeten opzeggen.
Enige hulp zou welkom zijn hiermee
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.