Skip to main content

Reeds 3 weken zonder vaste lijn voor een bedrijf. Wie doet beter?

• 6 februari 2017
  • 6 reacties
  • 227 Bekeken

Ergens half januari wordt ik gecontacteerd om mijn abonnement aan te passen. Dit zou voor mij voordeliger uitkomen. Zijnde 2 euro per gsm.
Wat moet ik daarvoor doen? Niets alles gaat automatisch!!!!
Wel sedert dan zijnde 19/01/2017 zit ik blijkbaar zonder vaste lijn. Men kan mijn bedrijf niet meer bereiken op de vaste lijn. Dit heb ik geweten doordat een klant mij op zondag 22/01/2017 een mail stuurt om te zeggen dat men reeds een paar dagen zonder CV zit maar mij niet kon bereiken.
Top hoor!
En dan begin je na te gaan en wat blijkt ook mijn gsm heeft plots geen voicemail meer.
Ik kan niet meer sms parkeren betalen. Wat een vooruitgang. Gelukkig hebben ze mij gezegd dat ik niets moet doen dat alles automatisch gaat??????????
Ik heb gebeld de zondag en dit was niet echt oplosbaar direct. Oja ik moet eerlijk zijn en zeggen dat de voicemail weer geactiveerd was. Wat een topservice. Nu schakelt mijn gsm over naar voicemail na 2 maal rinkelen. Wat zegt men mij dan: U kan dat veranderen via een code?!?!? Alles automatisch??????,
De week nadien nog steeds geen vaste lijn??????????????
Opnieuw gebeld en de dame in kwestie zegt mij dan dat zij wel zullen weten wat er moet gedaan worden zeker en dus moet er een technieker langskomen? Ik had inderdaad gezegd dat dit absoluut niet nodig is. Maar goed. Dus de technieker komt en zegt doodleuk dat het hier zeker niet is maar op de computer te doen is?!? Al een geluk dat men weet wat er moet gedaan worden?!!!
De technieker zegt nog dat dit bij hem blijft en zal blijven opvolgen tot het opgelost is. 1 week later nog niets? Service ten top!!!
En dan krijg je de factuur en ja hoor de vaste lijn staat erop. Abonnement is ook niet lager per gsm. Raar toch hé?
Maar je moet vriendelijk blijven want ze doen wat ze kunnen.
Dan wil ik een klacht indienen om de zaken te laten vooruit te gaan maar dit lukt niet via de website. Ja ik kan de knop "een klcht indienen" aan klikken en kom dan terecht op ongeveer hetzelfde met een overzicht van veelgestelde vragen en forum????
Zo is het niet moeilijk om geen klachten te hebben.
Ik heb het gehad denk je dan maar je moet beleefd blijven hé.

Ben benieuwd wanneer alles opgelost geraakt, en ja heel zeker door zelf te bellen, zagen en lastig te doen want automatisch lukt absoluut niet.
En dan nog de factuur kunnen aangepast krijgen. Wedden dat dit ook niet lukt?
En wie zal mijn uren betalen om aan de telefoon te zitten wachten tot men zin heeft om eens tegen mij te praten en misschien iets op te lossen? Waar mag de factuur gestuurd worden?
Waar kan ik een lijst krijgen van de nummers die mij de laatste drie weken hebben proberen te bellen om toch geen klanten kwijt te geraken???

Ik wacht af.

6 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 6 februari 2017
Dag Henk,

Stuur je mij (via privébericht) klantgegevens voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 februari 2017
En hoe doe ik dit een privebericht?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 6 februari 2017
Hey Henk, excuses voor de verwarring. Privébericht kan je versturen naar Het Proximus Team.

• Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 februari 2017
Heb deze namiddag ook nog eventjes meer dan een uur gebeld in plaats van te werken met een kleine hoop dat er iets opgelost zou zijn. Helaas dus.
De vaste lijn na veel testen van proximus werkt nog steeds niet. Oja ze werkt wel als proximus belt. Zij horen blijkbaar de juiste toon en dan overslaan naar het antwoordapparaat. Dit is uitgevoerd terwijl ik aan het bureel zat te bellen met de gsm en ik heb geen telefoon horen rinkelen, die naast mij staat dan nog en ook geen gemiste oproepen zien verschijnen.
Dus is voorgesteld om even een ander telefoontoestel te nemen en daarmee te testen????
Hebben jullie dan een andere toon dan iedere gewone sterveling misschien???
OK ik dus maar een telefoontoestel gaan vragen bij de buren, ja hoor is eens iets anders.
En helaas zoals ik reeds had verwacht hebben jullie andere mogelijkheden dan wij want werken doet het nog steeds voor geen meter. De dagen lopen.
Ik wil een lijst met alle niet toegekomen nummer van de voorbije weken zodat ik misschien nog iets redden kan van klanten.

Ten tweede het sms betalen om te parkeren. Ah nee meneer dit staat niet geactiveerd?
En waarom hebben ze dit dan vorige week of de week daarvoor niet geactiveerd toen ik belde? Waarschijnlijk geen zin gehad.
Nu is het geactiveerd en dus moet het lukken .
Wat denk je nu zelf????????????????????????,
NEEEEEEEEEEEEEEE. De boel werkt niet. Alleen op mijn systeem en de maat is vol!!!!!
Tot nu toe nog geen enkel woord van wat is gezegd/beloofd is waarheid gebleken.
Proficiat.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 7 februari 2017
Dag Henk,

IK heb even je telefoon nagekeken en ik zie dat er een doorschakeling is naar een gsm nummer vanop je vaste lijn. Moet deze erop blijven staan?

Mvg,

Jimmy

Net hetzelfde aan de hand.
Dacht dat het zoo laaaaang duurde omdat ik maar een particuliere klant was, maar bedrijven worden dus ook niet snelle geholpen.
Gewoonschadig.
Telefoon gekregen van commerciele dienst voor een goedkoper abonnement en ondertussen meer dan drie weken zonder vaste lijn. Vorige week was het ineens opgelost en vandaag terug weggevallen.
Als je dan belt met de technische dienst krijg je te horen dat ze aan de lijn aan het werken zijn en dat dit nog tot 5 dagen kan duren.
Leven die van Proximus nog in de middleeuwen???
Voor mij nooit nog Proximus.

Reageer