Hallo,
Vorige week had ik al dit eens voor. Ik had een programma volledig opgenomen. Was ook te zien in de tijdslijn (als je doorspoelt) maar slechts 5 minuten werden afgespeeld.
De decoder dan maar opnieuw opgestart maar we konden terug enkel 5 minuten kijken.
Gisteren had ik het weer voor met 2 programma's maar deze keer konden we respectievelijk 3 en 20 minuten kijken (normale duur van beide programma's was ongeveer 1 uur) . Daarna kwamen we terug op het scherm waar je je opgenomen programma's ziet.
Het is slechts van een paar programma's dat dit zich voordoet. Iemand enig idee hoe dit komt of hoe dit kan verholpen worden?
Beantwoord
Programma volledig opgenomen maar slechts 5 minuten of 20 minuten af te spelen
Beste antwoord door ThomasP
Dag Charlotte
Dit fenomeen is inderdaad al enkele keren gemeld en we zijn hiervan op de hoogte. Je mag dergelijke voorbeelden nog steeds melden naar ons met de naam van de opname, zender & datum. Natuurlijk heb ik hiervoor ook je telefoonnummer of klantennummer nodig. Je mag deze gegevens sturen naar Het Proximus Team.
Momenteel is het nog even wachten op een bugfix. Deze wordt verwacht Q1 2016.
Mvg
Thomas
Bekijk origineelDit fenomeen is inderdaad al enkele keren gemeld en we zijn hiervan op de hoogte. Je mag dergelijke voorbeelden nog steeds melden naar ons met de naam van de opname, zender & datum. Natuurlijk heb ik hiervoor ook je telefoonnummer of klantennummer nodig. Je mag deze gegevens sturen naar Het Proximus Team.
Momenteel is het nog even wachten op een bugfix. Deze wordt verwacht Q1 2016.
Mvg
Thomas
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.