ADSL vs VDSL
Beste Proximus, ik ben reeds klant van 1980 en kort daarop had ik al een eerste telefonische internetaansluiting. Toen ADSL opkwam ging mijn wereld helemaal open en hadden wij teminste "internet" nu vele jaren later en na veel aandringen bij Proximus zitten wij hier op de wijk De Molenaarelst Zonnebeke nog steeds met ons intussen ouderwetse ADSL, laat staan dat wij digitale TV van Proximus kunnen krijgen. Ze zijn ons blijkbaar vergeten en wat overal kan kan hier niet. Het meest frappant is dat een zelfstandig bouwbedrijf, die continue problemen heeft met traag internet, te horen kreeg van een Proximus technieker om over te schakelen naar Telenet !! Straf he !! Bij deze volg ik en vele anderen van onze wijk zijn raad op en vertrekken wij naar Telenet. Dank u Proximus om mij en vele andere op onze wijk in de steek te laten en ons dezelfde prijs te laten betalen als een VDSL klant. (Zie ook Facebook #Proximus, Twitter #Proximus.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.