Goede middag forum,
Wanneer ik via My Proximus --->'Mail doorzenden' ---> 'schakel email forwarding' --->mijn hotmailadres ingeef
dan krijg ik én de mails op mijn hotmailadres én op mijn skynetadres.
Ik vind dit onlogisch. Voor mij is het toch de bedoeling van alle mails bestemd voor mijn skynetadres door te zenden naar
mijn hotmailadres en niet van ze én door te zenden én ze te blijven ontvangen op mijn skynetadres.
Bij bezoek aan 2 Proximusverkooppunten werd mij verteld dat dit 'normaal' was/is.
Graag iemand zijn/haar ervaring(en) met de forwarding mogelijkheid. Graag praktijkervaringen. Liever geen, weliswaar goedbedoelde,
meningen/raadgevingen à la 'probeer eens dit of probeer eens dat'.
Ik kom enkel naar dit forum omdat ik zelf wel 'probeer eens dit of probeers eens dat' heb ... geprobeerd. Zonder resultaat dus.
Alvast bedankt.
Beantwoord
email forwarding
Beste antwoord door Regulus
Heu .. dat is exact wat "email forwarding" doet en altijd al gedaan heeft ... als je de mail gewoon wil verder leiden zonder een kopij te behouden, ttz alsof de eindbestemming de uiteindelijke ontvanger is, dan moet je een "email redirect" doen ... google is uw beste vriend, zoals steeds.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.