Skip to main content
Vraag

MyProximus op smartphone


ik kan sinds zondag in de my proximus app mijn verbruik niet meer ontvangen de rest wel.
ik heb de app al op nieuw geïnstalleerd, geprobeerd via wifi 4 g netwerk zonder resultaat. heb wel al verbruik op de gsm via my proximus via pc.

gisteren een zeer zwak ontvangst op gsm

4 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 4 oktober 2016
Je moet in het begin van de maand wél eerst terug inloggen via 3of4G, om je te identificeren.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 4 oktober 2016
ik heb de my proximus app 2 jaar geleden geïnstalleerd dit probleem is de eerste keer en zoals ik in mij vraag zeg heb ik via 4G netwerk geprobeerd.

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 290 reacties
  • 7 oktober 2016
Hallo tony1700!

Hebt u reeds de nieuwste versie van de MyProximus app?

Indien u niet zeker bent, kan u de huidige app verwijderen en de nieuwste installeren vanuit de appstore.

Met vriendelijke groeten,

Wouter

Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img
Tony,
is het probleem opgelost?
Kristof

Reageer