Skip to main content
Vraag

Activatie Pay and Go SIM lukt niet

  • 9 januari 2025
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Beste,

 

Ik kocht voor mijn kids een Simkaartje voor in een oude Nokia, zodat zij in nood ook kunnen bellen.

 

Het activeren lukt echter niet, de letterlijke reactie op proximus.be luidt: "We kunnen je gebruikersinformatie niet achterhalen

We kunnen je gebruikersinformatie niet terughalen, probeer het opnieuw of neem contact op met onze support."

 

Wat kan ik hieraan doen?

 

 

Vriendelijke groeten,

 

 

Kasper 

3 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 9 januari 2025

@Kasper Sercu  Heb je al een uitgaand gesprek gedaan?


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4395 reacties
  • 9 januari 2025

Als ik de boodschap van de auteur goed versta gaat het over een bij Proximus steeds wederkerend probleem dat een e-id niet kan gelezen worden

en mogelijkerwijze dat enkel een bezoek aan een Proximus center  - voor de destijds door dhr A. De Croo als minister van telecom ingevoerde verplichte identificatie van prepaidnummers-  soelaas zal kunnen brengen


Martin
  • 33366 reacties
  • 9 januari 2025

Ter bijkomende info: de mogelijkheden zijn →  Identificatie van je prepaidkaart | Proximus