Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.
Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.
Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?
Beste antwoord door Shamo
Shamo schreef:
Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.
Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.
Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?
Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.
Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.
Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?
Nog een Klant waarbij de Iphone 15 Pro max info mbt levering onvindbaar ks.
Op 15/09 netjes besteld betaald en vervolgens mail bevestiging ontvangen.
Orderbevestiging: R4WEBSHOP020028593
De Link ter opvolging van de bestelling werkt sinds gisteravond niet meer. Een hele week maakt een medewerker je pakket klaar. Ik had weinig overtuiging dat ik de gsm op 22/09 zou ontvangen maar zou toch graag enig zicht hebben op when ?
via chat kreeg ik te hoten dat
er een IT issue is met mijn order (hoe of wat
geen idee) … graag meer info aub ticket IM12337185
@Shamo Van zodra we feedback van IT krijgen ivm uw ticket IM12337185 gaan we u dit onmiddellijk laten weten.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
dank u maar in volgorde van bestellingen hoe is dit bepaald? want ik bestelde op 15/09 en id tracking staat mijn order pas 22 /09 is aangemaakt 15/09 is verdwenen. Als ik hierdoor weken of backordered later beleverd wordt dan is dit niet correct. Dat er een it issue was kon ik immers niets aan doen. Dan overweeg ik te herroepen dan hoeft het voor mij niet meer. Grtn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.