Skip to main content
Vraag

Simkaart activeren lukt niet


Beste,

 

Het lukt me niet om een nieuwe pay and go sim kaart te activeren. Kunnen jullie dit doen? Naar een proximus winkel rijden tijdens de openingsuren, dat lukt me niet.

 

Alvast bedankt.

 

Dirk

18 reacties

Martin
  • 33414 reacties
  • 24 april 2023

@Dtysmans 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om je  hiermee verder te kunnen helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, zoals in dit geval je gsmnummer waarover je probleem gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 24 april 2023

Beste Martin,

 

In mijn profiel had ik al het gsm-nr en de simkaart nr ingevuld.

 

Groetjes,

 

Dirk


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 24 april 2023

Dag @Dtysmans ik heb via Ticket IM12210421 om hulp gevraagd, we houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 24 april 2023

Dag @Dtysmans onze IT-dienst zegt dat het zou moeten lukken, zij krijgen geen (fout)meldingen. Kun je nog eens proberen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 24 april 2023

Beste,

 

Ik heb net opnieuw geprobeerd en krijg nog steeds de volgende melding.

 

Wij kunnen je informatie niet van het eID-platform halen

We kunnen je informatie niet van het eID-platform halen, neem contact op met onze support.


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 1408 reacties
  • 24 april 2023

@Dtysmans 

OPGELET: Er is een nieuwe versie van de eID Middleware en Viewer beschikbaar. Om uw elektronische identiteitskaart probleemloos te kunnen blijven gebruiken voor online toepassingen, is het belangrijk om deze nieuwe versies te installeren.

Download software (package) Popup | eID software (belgium.be)

icon-windows.png

Download voor Windows

Voor Windows 11/10/8.1

icon-macos.png

Download voor Mac

Voor macOS 10.12 of hoger

icon-linux.png

Download voor Linux

 

Deze webbrowsers kan u gebruiken om aan te melden:

eID software installeren en verwijderen | eID software (belgium.be)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 24 april 2023

Beste,

 

Het wil maar niet lukken. Ik had de nieuwste eid software al eerder gedownload en geïnstalleerd.

Ik heb dit dan nog maar een keer opnieuw gedaan en opnieuw geprobeerd in Firefox(met plugin) en in Chrome.

Ik krijg nog steeds dezelfde fout...


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 24 april 2023

Dag @Dtysmans de collega’s van IT vragen of je een screenshot kunt bezorgen, van de desbetreffende pagina/foutmelding?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 24 april 2023

zie bijlage voor de foutmelding…

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 24 april 2023

@Dtysmans ontvangen, ik bezorg ze aan IT!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 25 april 2023

Dag @Dtysmans lukt het je wel om toegang te krijgen tot ‘mijn burgerprofiel’ of andere sites van de overheid? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 april 2023

Beste,

 

Ik heb net even geprobeerd in te loggen met mijn eid op burgerprofiel.be en dat lukt perfect.

Ik heb vanmorgen ook nog een keer getest, nadat ik mijn antivirus had uitgeschakeld, maar dan lukt het activeren ook niet. Dus aan de antivirus software ligt het ook niet.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 25 april 2023

@Dtysmans ik heb je een privébericht verzonden.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 26 april 2023

@Dtysmans dossier 52487613 is in behandeling, we houden je op de hoogte!


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 9 mei 2023

Het probleem is nu opgelost. Bedankt voor de hulp.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2526 reacties
  • 9 mei 2023

@Dtysmans Graag gedaan!


Beste allen, ook hier hetzelfde euvel zoals hierboven beschreven.

We gaan morgen naar een proximuswinkel en hopen dat het daar kan worden opgelost. Indien niet, stuur ik hier een nieuw bericht….

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3237 reacties
  • 4 september 2023

@ikwilmijnsimkaartregisteren 

sorry voor het ongemak

De shop zal dit wel kunnen oplossen.

laat maar weten als we nog iets kunnen doen

Groeten

tina